Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі Паливна деревина (м'яка порода)(ДК 021:2015 –03410000-7 Деревина).
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1.Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОРОПСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (ВО КОРОПСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ)
1.1.Місцезнаходження замовника: Україна, 16200, Чернігівська обл., селище міського типу Короп, ВУЛИЦЯ ВОЗНЕСЕНСЬКА, будинок 24
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41080695
1.3.Категорія замовника: 3 (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону)
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Паливна деревина (м’яка порода) (Код за ЕЗС ДК 021:2015 03410000-7 Деревина)
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
3.1. Вимоги до Товару: Дрова м’якої породи, в колодах, довжиною – 1-4 м. Допускається наявність кори. Наявність гнилі – не допускається. Товар повинен відповідати нормам, «ГОСТу 3243-88 Дрова. Технічні умови». При невідповідності товару він підлягає поверненню Постачальнику за його рахунок, та заміні на якісний товар, що відповідає державним стандартам та вимогам Замовника, протягом 5-ти робочих днів.
3.2. Поставка Товару: Постачальник поставляє товар Замовнику згідно п. 5 технічного завдання в кількості, з визначеною періодичністю та за попереднім узгодженням із Замовником, відповідно до умов Договору. Відвантаження Товару зі складу Постачальника, поставка товару та його розвантаження здійснюється транспортом та силами Постачальника. Передоручення поставки іншим виконавцям не допускається.
Паливна деревина (м’яка порода) (Код за ЕЗС ДК 021:2015 03410000-7 Деревина)- 966 метр.куб.
Навчальні заклади відділу освіти Коропської селищної ради
№ п/п |
Назва школи, організації |
Адреса навчального закладу, організації |
М’яка порода(м3) |
1 |
Нехаївська гімназія |
с. Нехаївка |
90 |
2 |
Шабалинів ЗОШ |
с. Шабалинів |
228 |
4 |
Оболонська ЗОШ |
с. Оболоння |
120 |
5 |
Лукнівська ЗОШ |
с. Лукнів |
78 |
6 |
Коропський ДС |
смт. Короп |
108 |
7 |
Приміщення ВО |
смт. Короп |
42 |
8 |
Атюшівська ЗОШ |
с. Атюша |
300 |
Всього |
966 |
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року включно.
Подія |
Опис |
Тип оплати |
Період, (днів) |
Тип (днів) |
Розмір оплати, (%) |
Поставка товару |
Замовник здійснює оплату протягом 20 календарних днів з дати підписання Замовником видаткових накладних. |
Післяплата |
20 |
календарні |
100 |
7.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» за КПКВК 2201010 «Загальне керівництво та управління у сфері освіти і науки» відповідно до бюджетного запиту на 2023 рік.
8.Очікувана вартість предмета закупівлі: 920 000 грн (дев’ятсот двадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.
9.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником.
10. Процедура закупівлі:
Застосовується процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей.