Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі Пиломатеріали (дошка обрізна, суха, соснова стругана; брус обрізний; шалівка) (Код за ЕЗС ДК 021:2015: 03410
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти Коропської селищної ради,
вул.Вознесенська, 24, смт. Короп, Новгород-Сіверський р-н, Чернігівська обл., 16200; код за ЄДРПОУ – 41080695; категорія замовника – 3 (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону). - Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником:
Пиломатеріали (дошка обрізна, суха, соснова стругана; брус обрізний; шалівка) (Код за ЕЗС ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Пиломатеріали (дошка обрізна, суха, соснова стругана; брус обрізний; шалівка) (Код за ЕЗС ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
3.1. Технічні характеристики:
№п/п
|
Найменування товару
|
Од.вим.
|
К-сть
|
1.
|
Дошка обрізна, соснова, суха, стругана Товщина 32мм, ширина 135 мм, довжина 4000 мм (112 шт) Місце поставки: с.Рождественське, вул.Першотравнева, 2 |
Метри квадратні |
60,48 |
2.
|
Брус обрізний 160 мм*200мм*4000 мм (18 шт) Місце поставки: с.Рождественське, вул.Першотравнева, 2 |
Метри кубічні |
2,304 |
3.
|
Брус обрізний 80мм*100мм*4000мм (45 шт) Місце поставки: с.Рождественське, вул.Першотравнева, 2 |
Метри кубічні |
1,44 |
4.
|
Шалівка 25 мм*150мм*4000 мм (78 шт) Місце поставки: с.Рождественське, вул.Першотравнева, 2
|
Метри кубічні |
1,17 |
5.
|
Брус обрізний 50 мм* 70 мм* 3000 мм (80шт) Місце поставки: с.Лукнів , вул.Миру,39 |
Метри кубічні |
0,84 |
3.2. Строк поставки товарів: до 5 вересня 2023 року.
3.3. Вимоги до Товару: Запропонована до закупівлі продукція повинна відповідати вимогам ГОСТ 8486-86, а також розмірам, вказаним вище. При невідповідності товару він підлягає поверненню Постачальнику за його рахунок, та заміні на якісний товар, що відповідає державним стандартам та вимогам Замовника, протягом 5-ти робочих днів.
3.4. Поставка Товару: Постачальник поставляє товар Замовнику за попереднім узгодженням із Замовником, відповідно до умов Договору. Відвантаження Товару зі складу Постачальника, поставка товару та його розвантаження здійснюється транспортом та силами Постачальника. Вартість навантаження, розвантаження, зберігання та доставка товару повинна бути включена до вартості цінової пропозиції.
При поставці товару постачальником повинні надаватися супровідні документи. При прийомі товару обсяг має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах.
3.5.Умови оплати:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої видаткової накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 20 календарних днів з дня його надходження.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару.
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» за КПКВК 2201010 «Загальне керівництво та управління у сфері освіти і науки» відповідно до бюджетного запиту на 2023 рік.
- Очікувана вартість предмета закупівлі: 57000 грн ( п’ятдесят сім тисяч грн 00 коп.) з ПДВ.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником.
- Процедура закупівлі:
Застосовується процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей.